Wellness Workation

Workation, onze Onvergetelijke Ervaring

Afgelopen week hebben we onze Wellness Workation gedeeld via social media, waarbij we iedereen, zowel in het regenachtige Nederland als in het zonnige Spanje, hebben laten meegenieten van ons avontuur.

Een Week vol Wellness en Werk

Zaterdag: Een Warm Welkom in Villa Pureza

We vertrokken met een vroege vlucht vanuit Amsterdam naar Malaga. Hoewel sommigen van ons elkaar voor het eerst op de luchthaven ontmoetten, hadden we online al kennis gemaakt. Na een voorspoedige vlucht stond Dennis van Villa Pureza klaar met de auto om ons naar de villa te brengen. Eenmaal daar werden we overweldigd door de schoonheid van de villa en de omgeving. We kregen een rondleiding, proostten met prosecco en kregen onze kamers toegewezen. Binnen de kortste keren lagen we allemaal in bikini bij het zwembad, gevolgd door een uitgebreide lunch. ’s Middags maakten we een wandeling naar het pittoreske stadje Mijas met Germaine van Villa Pureza, die ons alles kon vertellen en laten zien. Bij terugkomst in de villa stond het team stond paraat, inclusief de privé-kok die ons verwende met een heerlijk diner.

Zondag: Een Actieve Dag en een Buggytour naar de Sunset

Ontwaken met een prachtig uitzicht, gevolgd door vers fruit en een smoothie. We maakten een mooie hike door de bergen, genoten van ons ontbijt op de berg en verkenden de straatjes en steegjes van Mijas. Na een heerlijke lunch in de villa gingen we op avontuur met een spannende sunset buggytour. Helemaal zwart van het stof keerden we terug, douchten we en maakten ons klaar voor een gezellige avond met diner en entertainment. Het besef dat maandag een werkdag zou zijn, drong langzaam tot ons door.

Maandag: Werken met Plezier en Ontspanning

Goedemorgen, het is maandag. Werk staat op de planning, maar eerst genieten we van een verse smoothie. Voor de sportievelingen is er een personal trainer aanwezig om de dag energiek te beginnen. Overal in de villa wordt gewerkt, van slaapkamers tot de veranda en zelfs buiten op het plein. Na een uitgebreide lunch en massages ontspanden we bij het zwembad. Het diner was weer voortreffelijk, gevolgd door een avond vol spelletjes, dans en mooie verhalen.

Dinsdag: Ontdekken en Genieten in Marbella

De meesten begonnen de werkdag rond 8 uur, gevolgd door yoga voor de liefhebbers. Na het werk en een gezonde lunch vertrokken we naar Marbella voor een boottocht naar Puerto Banus en een ontspannen wandeling terug naar Marbella. Een tussenstop bij een beachclub en tapas eten in een restaurantje maakte de dag compleet. ’s Avonds keerden we terug naar de villa voor een ontspannen afsluiting.

Woensdag: Malaga en Fietsen door de Stad

Met een gezonde smoothie begonnen we de dag, gevolgd door een training met de personal trainer. Na het werken vertrokken we naar Malaga voor een fietstour met een Nederlandse gids. Malaga blijkt een verrassend leuke en mooie stad waar we eigenlijk nog lang niet uitgekeken waren. De avond werd afgesloten met een gezellig diner en boeiende gesprekken.

Donderdag: Laatste Dag vol Gesprekken en Gezelligheid

Vrijdag: Afsluiten en Vooruitkijken naar de Workation in 2024

Op naar 2024, Ga je mee met de Workation?